Inițial, Samsung a decis să amâne lansarea noului său smartphone Galaxy Fold în China, potrivit site-ului sammobile.com. Cel mai probabil acesta este urmarea faptului că în urmă cu puțin timp, persoane care au testat smartphone-ul au fost dezamăgite de funcționalitatea acestuia, chiar dacă acest lucru momentan nu a fost confirmat de catre companie. Mai exact, o bună parte dintre cei care au testat deja device-ul au fost deranjați de faptul că ecranul telefonului se poate crăpa după numai o zi de utilizare.

Editorul șef al publicației Engadget Chinese, Richard Lai, a postat pe contul său de Twitter informația că toate evenimentele care au fost planificate în Hong Kong și Shanghai și care urmau să aibă loc marți și miercuri au fost amânate.

Această amânare vine la puțin timp după ce au fost făcute publice o serie de declarații ale jurnaliștilor care au primit dispozitivele Galaxy Fold spre testare și care au remarcat faptul că după numai câteva zile de utilizare smartphone-urile au prezentat diverse probleme cum ar fi balamale nefuncționale, folia de protecție desprinsă accidental și chiar până la ecrane crăpate.

În urma acestor fapte, Samsung a dat o declarație conform căreia  „va inspecta minuțios aceste unități în mod personal pentru a determina cauza problemei”.

În urmă cu puțin timp, Samsung a confirmat faptul că amână lansarea telefonului pliabil de 2.000 de dolari Galaxy Fold cu doar câteva zile înainte de a fi inițial programat să intre în vânzare.

“Ne dorim pentru clienții noștri să aibă cea mai bună experiență posibilă, motiv pentru care, după feedbackul inițial, am decis să amânăm lansarea dispozitivelor Galaxy Fold pentru a ne asigura că îndeplinesc standardele înalte pe care știm că le așteptati de la noi.”

Au declarat reprezentanții companiei, conform theverge.com.

“Planificăm să anunțăm data noii lansări în următoarele săptămâni”

Au adăugat aceștia.

Într-un e-mail adresat clienților care au făcut precomenzi ale dispozitivelor Fold, compania a spus că se pot aștepta la o actualizare revizuită a detaliilor privind expedierea produselor în două săptămâni (reprezentând data de 6 mai).

“Constatările inițiale în urma inspectării problemelor raportate cu privire la ecran au arătat că acestea ar putea fi asociate cu impactul asupra suprafețelor expuse la partea superioară și inferioară a balamalei. De asemenea, a existat o situație în care substanțele găsite în interiorul dispozitivului au afectat performanțele ecranului. “

Au afirmat reprezentanții companiei în cursul zilei de luni, conform sursei citate. De asemenea ei au mai precizat faptul că ” se vor lua măsuri pentru a întări protecția ecranului” , ceea ce ar putea însemna faptul că se ia în calcul inclusiv o reconfigurare a componentelor hardware ale dispozitivului. Acest lucru ar putea duce la o întârziere semnificativă pentru Samsung în vederea unei noi încercări de lansare a dispozitivelor Fold.

De semenea compania a făcut referire și la cea de-a doua controversă legată de dispozitivele Fold, și anume stratul de protecție al ecranului:

“De asemenea, vom îmbunătăți instrucțiunile privind îngrijirea și utilizarea afișajului, inclusiv a stratului de protecție, astfel încât clienții noștri să profite la maximum de Galaxy Fold.”

Reprezentanții companiei au confirmat anterior că vor exista mesaje scrise de avertizare a utilizatorilor în acest sens, îndemnându-i să nu îndepărteze acel înveliș, care seamănă cu un strat de protecție tradițional.

Deși reprezintă o dezamăgire pentru clienții care plasasera deja comenzile pentru telefoanele futuriste ale companiei Samsung, această întârziere este, cu siguranță, cel mai potrivit lucru de făcut în momentul de față. Livrarea unui produs care ar fi fost mult prea fragil ar fi cauzat cu siguranță prejudicii de imagine nu numai reputației Samsung, ci și întregii categorii emergente de dispozitive mobile cu ecrane pliabile.

credit foto: sibiuinfo.ro