Franciza „Mortal Kombat” a apărul în anul 1992 și de atunci nu a încetat să-și surprindă fanii de fiecare dată în cel mai plăcut mod. De fapt, adevărul este că Mortal Kombat este cel mai cunoscut și mai popular joc video din prezent. Iar un astfel de lucru se certifică prin faptul că în 2015, Mortal Kombat X a vândut aproximativ 11 milioane de exemplare, reprezentând cea mai mare lansare Mortal Kombat până în prezent.

De asemenea pe data de 23 aprilie a fost lansat cea mai nouă serie a jocului video denumită Mortal Kombat 11. Față de versiunile din trecut, în actualul joc lucrurile sunt puțin schimbate, având în vedere că sistemul de lupte este reproiectat, fiind vizată acțiunea mult mai strategică, și de asemenea se pune un accent mult mai mare pe poveste.

Potrivit creatorului și regizorului seriilor Mortal Kombat, Ed Boon, acesta explică de ce a dorit aceste schimbări. Cu atât mai mult că întocmai acestea sunt garanția faptului că Mortal Kombat a rezistat pe piață aproape 30 de ani, cu o popularitate atât de mare.

„ Este înfricoșător, dar este necesar. Motivul pentru care mergem mai mult pe schimbări, acum mai mult decât oricând, este pentru că nu ne temem, bine, de fapt, ne este teamă, dar nu ezităm să facem schimbări drastice în formula jocului. Există câteva caracterstici pe care știm că nu vrem să le schimbăm, dar suntem conștienți că trebuie să continuăm cu aceste schimbări”.

A declarat Ed Boon, conform theverge.com.

Pentru a avea succes în continuare, echipa care a pus bazele Mortal Kombat spune că se axează de fiecare dată pe un concept diferit, iar pentru Mortal Kombat 11, conceptul pe care s-a pus accent este povestea jocului video. Mortal Kombat X a transpus acțiunea jocului cu 25 de ani în viitor, oferindu-le fanilor o privire asupra versiunilor îmbătrânite ale luptătorilor clasici precum Johnny Cage. Noul joc combină aceste diferite linii de timp, astfel încât versiunile mai tinere și mai vechi ale veteranilor Mortal Kombat interacționează unul cu celălalt.

“Se joacă cu adevărat cu amintirile oamenilor despre Mortal Kombat. Deci, când îl vedeți pe Scorpion din Mortal Kombat 2 întâlnindu-l pe Scorpion din Mortal Kombat 11, luptându-se împreună sau luptându-se unul cu celălalt, reprezintă o experiență deosebită.”

A adăugat Boon, conform sursei citate anterior.

Într-o epocă în care jocurile de acțiune se îndepărtează în mod constant de firul epic al jocului și se concentrează pe partea competitivă a acestuia, se remarcă campania single-player a jocului Mortal Kombat 11. Aceasta a fost defapt intenția echipei încă de la începutul seriei de jocuri. De asemenea, fanii își pot aminti încercarea de a transforma Mortal Kombat într-o serie de filme de acțiune de succes, odată cu apariția filmului din 1995, precum și continuarea acestuia 1997, Annihilation. Astfel au existat diferite experiemente în ce privește expunerea firului epic în cadrul jocului, inclusiv modul single-player Konquest din vremea PS2.

Odată cu ideea de continuă schimbare și reinventare a seriei de lungă durată, Boon spune că există câteva concepte de bază care trebuie să se regăsească într-un joc autentic Mortal Kombat. Acestea includ personajele legendare precum Sub-Zero și Sonya Blade, scene de lupta plină de violență și, desigur, bine-cunoscutele fatalități. Aceste concepte au existat încă de la lansarea jocului în 1992, în timp ce restul detaliilor s-au schimbat în mod constant. Echipa de patru oameni care au creat jocul original s-a transformat în prezent într-un studio cu mai bine de 200 de dezvoltatori.

Deși Ed Boon este unul dintre cei care a pus bazele acestui joc acesta nu poate prezice cât timp va mai rămâne cu seria Mortal Kombat. Ba mai mult decât atât la sfârșitul lunii ianuarie a acestui an, echipa a raportat faptul că versiunea Switch a fost întârziată în Europa și cel mai probabil vor programa lansarea pe data de 10 mai a acestui an.

credit foto: whatnext.pl, antyradio.pl