Insistența unui băcăuan a dat roade…după 9 ani!

În concret, în anul 2010, acesta a dus un automobil la reparat la un service auto din oraș. După ridicarea automobilului acesta a constatat că automobilul nu funcționează normal.

În realitate, el fusese victima unei escrocherii folosită de angajații service-ului unei cunoscute reprezentanțe auto, care foloseau la reparații piese second-hand și întocmeau facturi pentru produse originale noi.

După un întreg periplu de reclamații, sesizări și plângeri pe la Poliție și Parchet, dosarul a ajuns în fața instanțelor de judecată, respectiv Judecătoria Bacău, anul trecut, adică după..8 ani!

Expertizele tehnice dispuse de judecători au confirmat în totalitate acuzele clientului: piesele folosite la reparații nu erau noi, așa cum se menționa în documentele eliberate de angajații service-ului auto.

Instanța i-a găsit vinovați pe salariații service-ului auto și i-a obligat să achite în solidar întreaga pagubă cauzată proprietarului mașinii, cei trei reușind să scape numai cu o amendă penală.

Atât instanța de apel , cât și cea de recurs au menținut hotărârea de la fond. Judecătorii de recurs au fost fermi în acest sens:

Atelierul de reparații auto este un profesionist, de la care consumatorul are o așteptare firească de a fi de bună-credintă în tot ceea ce întreprinde, de la obligația de informare, pană la cea de conformitate a prestației la care s-a angajat

Declară completul de judecată, Curtea de Apel Bacău.

De menționat ca service-ul auto, dintr-un viciu de procedură, nu a mai fost inclus în cauză.

Fiat justitia, Pereat Mundi!