După ziua protestului#sîeu, Ştefan Mandachi, iniţiatorul mișcării ”România vrea autostrăzi” a transmis un mesaj către cei care s-au solidarizat cu protestul.

”Eu nu am trăit niciodată un asemenea moment de solidaritate între toţi românii, fie că fac parte dintr-un partid politic, fie că sunt doctori, avocaţi, fie că au orice altă profesie. Avem o şansă unică să restartăm România acum. Românii sunt pentru prima dată după 30 de ani uniţi.  Nu mă voi lecui, nu mă voi linişti, până când nu voi avea autostradă aici, la Suceava, în Bucovina. Nu îmi doresc, nu mi-am dorit şi nu specializat în politică, nu voi face politică, îmi voi duce drumul înainte, idealul meu este să am autostradă de şi nu ar trebui să fie un ideal, ar trebui să fie un lucru normal, decen”

A fost mesajul lui Ştefan Mandachi, care a declarat că va dona unui ONG primului metru de autostradă din Moldova construit din fonduri proprii.

Sebastian Ghiță, recent înscris în PRU, critică mișcarea demarată de omul de afaceri Ștefan Mandachi, acuzând mișcarea că este una bine orchestrată, o mare bulă de PR și păcăleală de tip Godina, acuzând implicarea unor state străine cu ajutorul DNA de lipsa autostrăzilor din România.

“Autostrazi nu filme !

Campania aceasta cu tanarul antreprenor care a facut metrul de autostrada este o noua pacaleala tip Godina. O mare bula de PR.

In loc sa construiasca autostrazi unii se tin de livrat filme cu autostrazi. Romanii sunt satui de filme si promisiuni . Au nevoie de asfalt.

Cum ne dam seama ca e o pacaleala chestia de la Suceava ?

Uitati-va la calitatea filmarilor. Nici la Hollywood nu au camere cu asa tehnologie precum a folosit tanarul antreprenor cu shaormerii.

Intrebati-l cine i-a fimat clipul si cine l-a montat !!!???

Cine i-a facut campania de PR ?

Este evident ca e vorba de o lucratura profesionista a…#NuStiuCui !!!

De ce nu avem autostrazi ?

Grupul Infractional Organizat condus de Kovesi a distrus sistematic in ultimii 10 ani toate firmele romanesti de constructii.

Inginerii si muncitorii lucreaza acum in strainatate.

De ce ?

Pentru a face loc doar firmelor straine care sa ne aduca mai mult jaf si mai multa coruptie.

Astazi banii romanilor pentru autostrazi sunt folositi de italieni pentru a-si scapa firmele mama din Italia de faliment.

Francezii contesta toate licitatiile si masluiesc procesele .

Austriecii fac intelegeri cu procurorii DNA si dau in continuare spagi ministrilor.

Si mai am exemple.

Ce pot face romanii ?

O Unitatete la nivelul Ministerului Transporturilor care sa verifice felul in care strainii contracteaza lucrari de miliarde pe an in timp ce ei nu pot gestiona decat lucrari de sub 100 milioane.

Sprijin direct pentru firmele romanesti pentru a putea merge la licitatii si pentru a creste concurenta pe piata.

Contractarea de urgenta a unui Proiect Tehnic pentru autostrada Comarnic – BRASOV.

Decontarea accelerata a materialelor folosite la construirea autostrazilor si cailor ferate pentru cresterea vitezei de executie.

Conditii acceptabile in caietele de sarcini care sa permita si firmelor romanesti sa mearga la licitatii.

Schimbarea legislatiei astfel incat blocarea licitatiilor in instante sa nu mai fie permisa.

Emiterea de urgenta de Certificate Constatatoare Negative care sa blocheze alocarea de licitatii firmelor care n-au executat corespunzator autostrazi pana acum.

Nu se mai dau noi contracte celor care n-au executat lucrarile conform calitatii si termenelor asumate.

Ar fi simplu daca am dori cu adevarat sa facem autostrazi !!!

Dar … noi preferam filmele cu shaorme in trening … si ni se pare ca facem treaba”!

A scris Sebastian Ghiță pe contul său de facebook.