Deși nu este la prima tentativă de acest gen, Rihanna s-a asociat cu o companie de lux pentru a lansa pe piață un nou brand care să cuprindă atât haine cât și accesorii și încălțăminte, într-un comunicat, citat de Reuters, potrivit Mediafax. De altfel, cântăreața originară din Barbados a mai colaborat de-a lungul timpului cu cei de la Puma pentru o gamă de haine sportive, care în prezent sunt foarte cunoscute.

Și de asemenea trebuie să mai amintim faptul că aceasta a lansat și în domeniul produselor cosmetice o gamă denumită Fenty Beauty în anul 2017, iar nu mai târziu de anul trecut Rihanna a lansat și o colecție de lenjerie intimă. Compania de lux cu care artista va colabora se numește LVMH și deține peste 70 de mărci de lux, printre care cele mai cunoscute sunt Louis Vuitton și Moet & Chandon. În cazul noului brand de haine, accesorii și încălțăminte, acesta va purta numele Fenty, acesta fiind defapt numele de familie real al cântăreței.

În vârstă de 31 de ani, Rihanna are la activ nouă premii Grammy, iar în prezent este considerată un idol al noii generații. Pe numele real Robyn Rihanna Fenty și-a lansat primul album discografic din carieră în anul 2005, iar primul ei single care a ajuns pe primul loc în topul Billboard a fost piesa “S.O.S.”. După aceea au mai urmat încă trei piese care au ajuns în topurile clasamentelor musicale și preferatele fanilor, iar aceste trei piese sunt „Umbrella”, „Take a Bow” și „Disturbia”. Fiind unul dintre cei mai îndrăgiți artiști din intreagă lume, cântăreața din Barbados a reușit să vândă până în prezent peste 250 de milioane de albume.

credit foto: fashionista.com