Pe prima pagină a site-ului Ştirile Pro TV, postul de televiziune anunţă că, începând cu 1 martie, ar putea ieşi din reţelele Telekom şi NextGen. Motivele invocate țin de faptul că între cele două rețele de televiziune prin cablu și ProTV nu s-a ajuns încă la o înțelegere cu privire la semnarea unui nou contract de furnizare.

“Vă informăm că în data de 28 februarie contractele de retransmisie ale PRO TV cu Telekom Romania Communications S.A. și NextGen Communications SRL vor expira. În pofida ofertelor PRO TV, Telekom și NextGen nu au agreat un nou contract.

În acest context, este posibil ca începand cu data de 1 martie canalele PRO TV să nu mai fie disponibile abonaților din rețelele Telekom și NextGen.

Toate celelalte rețele vor continua să difuzeze canalele PRO TV. PRO TV oferă în continuare canalele sale către Telekom și NextGen și depune toate eforturile astfel încât abonații acestora să poată urmări noile sezoane ale emisiunilor sale precum Românii au Talent, dar și lansările producțiilor VLAD și Cântă acum cu mine.”

Scrie pe prima pagină a site-ului Ştirile Pro TV.

În replică, Reprezentanţii Telekom s-au declarat surprinşi de faptul că Pro TV a anunţat că de la 1 martie s-ar putea să iasă din reţea şi au dezvăluit că motivul neînțelegerii este datorat unei creșteri semnificative a prețului de preluare a programelor ProTV.

„Suntem surprinşi de anunţul făcut de Pro TV. Discuţiile cu grupul media sunt în derulare şi negocierile cu acesta sunt purtate în beneficiul clienţilor noştri, în condiţiile în care Pro TV vizează o creştere semnificativă a preţului“

Au declarat reprezentanţii Telekom pentru Paginademedia.ro

De asemenea, în cursul zilei de sâmbătă, Telekom a avut o reacție publică printr-un nou comunicat, după tentativă ProTV de a face, ceea ce Telekom consideră a fi, o tactică brutală de denigrare şi calomniere a grupului Telekom Romania prin mesajele emise de postul TV în cadrul unor emisiuni de mare audiență, respectiv producția “Români au talent”.

„În ziua de vineri 22 februarie 2019 la orele 21:06, ProTV a anunţat că «este posibil ca începand cu data de 1 martie canalele PRO TV să nu mai fie disponibile abonaților din rețelele Telekom și NextGen», generand astfel un impact negativ uriaş asupra unuia dintre principalii operatori telecom din România, depăşind astfel cadrul firesc şi etic al unei negocieri între părţi, negociere aflată în plină desfăşurare, de altfel, la momentul anunţului. Mai mult, acelaşi anunţ a fost reluat astăzi, sâmbătă 23 februarie 2019 la ora 15:41.

Mai mult, ProTV a folosit o tactică brutală de denigrare şi calomniere a grupului Telekom Romania, rulând în emisiunea “Românii au talent” – pe care Telekom a sponsorizat-o nouă ani la rând, din 2011, mesajul referitor la ieşirea din grilele Telekom şi NextGen, minute în şir, pentru a se asigura că a produs un efect cu adevărat copleşitor.

Această tactică – a rulării de mesaje pe aşa numitul “scroll”, folosită de canalele de ştiri pentru anunţuri importante sau de criză, a fost de natură să ne şocheze atât pe noi, cât şi opinia publică, punând într-o situaţie deosebit de delicată grupul Telekom Romania, care s-a văzut
nevoit să riposteze, în mod civilizat şi moderat, cu o informare asupra situaţiei.

În calitate de grup de comunicaţii, vă asigurăm că Telekom Romania va face tot ceea ce este omeneşte şi moral posibil pentru ca ceea ce aţi citit vineri seară la ProTV să nu se întâmple”

Se arată în comunicatul Telekom.