Laptele de nucă de cocos este uimitor pentru gătit, în doze mici, și de asemenea să nu uităm de lapte de migdale neîndulcit. Oferă preparatelor un gust bogat și cremos de cele mai multe ori , cu atât mai mult că vorbim de laptele de nucă de cocos, care este foarte dens și cremos. Între apa de nucă de cocos și uleiul de nucă de cocos, aceasta este o tendință super-alimentară  la care nu veți mai renunța. Îl puteți folosi în orice preparat, dar și atunci când vă serviți cafeaua.

De asemenea există două moduri de a încorpora laptele de nucă de cocos în dieta ta. Primul este băutura de lapte de nucă de cocos gata preparată, care este făcută în principal cu două ingrediente: apă și cremă de nucă de cocos (plus diverși agenți de îngroșare, aromă naturală și vitamine). Al doilea este laptele de cocos conservat. Făcut din nucă de cocos și apă, este o versiune mai groasă, mai plină de grăsimi, folosită în mod obișnuit în gătit – e ca și cum vă veți pregăti pentru a face curry, și nu pentru a bea acea compoziție.

Unele băuturi din lapte de nucă de cocos sunt fortifiante, fiind astfel o sursă bună de minerale. Citiți eticheta privind informațiile nutriționale pentru a afla dacă băutura voastră se află în această categorie. Un aspect pozitiv pentru laptele de nucă de cocos: are un conținut mai mare de grăsimi decât alte tipuri de lapte vegetal. Dacă urmezi o dietă, atunci laptele de nucă de cocos, având conținut ridicat de grăsimi, poți să îl încorporezi în dietă pentru a-ți satisface nevoia de grăsimi.

Laptele vegetal de cocos este un excelent înlocuitor al laptelui de vacă. Poate fi consumat atât de vegetarieni, vegani sau persoanele care țin post, cât și de cei care suferă de intoleranță la lactoză. Bineînțeles că trebuie să ținem seama de faptul că nu trebuie să facem un exces în a-l consuma, dealtfel acesta este un lucru valabil pentru orice tip de aliment, iar atunci când ne hotărâm să urmăm o dietă, sfatul specialiștilor este acela că cea mai bună dietă pentru tine este cea stabilită de nutriționistul tău!