Cele mai cunoscute șase site-uri de traveling: Expedia, Booking.com, Agoda, Hotels.com, Ebookers și Trivago, au fost plasate sub observația Autorității pentru Competiție și Piețe din UK (Competition and Markets Authority), care a intevenit datorită serioaselor semnale de alarmă trase vizavi de costuri ascunse, reduceri înşelătoare, tactici prin care clienţii erau presaţi să cumpere mai repede precum şi ordinea în care apăreau rezultatele pe paginile site-urilor.

Autoritatea de investigaţii a găsit şi exemple ale unor site-uri care plasau hoteluri sold-out în topul rezultatelor, pentru a pune presiune pe clienţi să facă rezervări. Toate cele şase site-uri menţionate au convenit să renunțe la  acest tip de practici și să fie complet transparente vizavi de modul în care se ierarhizează rezultatele de căutare.

Ele au fost de acord să oprească adăugarea discounturilor înşelătoare, precum comparaţia dintre preţul unui apartament de lux cu o cameră dublă standard sau să sugereze că preţul în timpul săptămânii a scăzut de la ceea ce era de fapt preţul din weekend.

In urma investigatiei, site-urile vor trebui să trebuie să furnizeze date reale cu privire la costurile totale, inclusiv taxe, comisioane de rezervare şi de resort. Aceste modificări trebuie implementate voluntar de cele șase site-uri până la 1 septembrie 2019.