Kaufland România lansează în premieră mondială pe piața din România un card de fidelitate, prin care vizitatorii fideli ai magazinului primesc reduceri substanţiale şi puncte bonus de loialitate.

Clienţii vor putea opta atât pentru un card digital, cât şi un card fizic. Cardul digital este disponibil în cadrul aplicaţiei mobile Kaufland, aplicație care poate fi descărcată gratuit atât din App Store, cât şi de pe Google Play. Cardul fizic poate fi ridicat de la Biroul de Informaţii din orice magazin Kaufland.

Beneficiile promise de Kaufland Card:

  • Acces la promoţii cu reduceri semnificative, create exclusiv pentru utilizatorii Kaufland Card;
  • Posibilitatea de a colecta şi folosi puncte bonus de loialitate, pentru achitarea produselor din campanii non-food;
  • Promoţii personalizate, în funcţie de obiceiurile de cumpărare ale fiecărui client – beneficiu unic în piaţă, ce va fi disponibil ulterior în cursul anului;
  • Reducerile de loialitate pentru utilizatorii Kaufland Card sunt considerabile, se pot cumula cu promoţiile standard şi sunt oferite în fiecare săptămână la altă categorie de produse. Beneficiile vor fi acordate la casele de marcat, prin scanarea cardului digital sau fizic.

„Am creat cardul digital pentru a oferi clienţilor toate beneficiile într-un singur loc, în cel mai uşor mod posibil. Ne-am dorit să simplificăm experienţa de cumpărături, punând la dispoziţie un alt mod de a interacţiona cu ofertele, unul modern şi suficient de dinamic pentru a fi luat oriunde de clienţi, direct pe telefon. Încurajăm folosirea cardului digital, fiindcă este un instrument sustenabil”

Au declarat pentru presă reprezentanți Kaufland România.

Kaufland este cel mai puternic jucător pe piața de retail din România, care odată cu această inițiativă de marketing agresiv, a dat și un puternic semnal în piață.

Sursa foto: kaufland