Numele său este Jean Valvis.

Branduri pe care le-a lansat și consolidat pe piața românească: Dorna, La Dorna, Aqua Carpatica, Domeniile Sâmburești.

Celebrul om de afaceri a făcut către site-ul zf.ro o declarație care poate servi drept lecție multor capitaliști din România:

„Pe lângă educaţie, este o altă nevoie aici în societate. Vreau să fac o unitate în domeniul medical, în domeniul bolilor, un spital.

Consider că este un subiect care doare ţara. Şi ar trebui să fie imediat politici care să gestioneze neplecarea oamenilor din ţară. Să facem cumva să nu pierdem doctorii, IT-iştii, ei sunt bani investiţi din bugetul românesc şi care pleacă în alte pieţe.

E clar că trebuie să îi întorci ceva societăţii, nu poţi sta bogat şi fericit, iar oamenii de lângă ține să fie săraci, nefericiţi şi bolnavi. Asta nu are sens în nicio religie , în niciun context, nicăieri. De aceea trebuie făcut ceva şi la nivel privat”.

Valvis , în buna sa intuiție de om de afaceri de succes, a punctat foarte bine faptul că statul poate avea multe proiecte, dar nesusținut de mediul privat nu va reuși să le finalizeze în mod optim. Totodată capitaliștii prezenți în România trebuie să își asume și un rol social, implicându-se activ în proiecte care sa îmbunătățească nivelul de trai al populației.

credit foto:zf.ro